Intrebari frecvente

1. Cum pot plasa o comanda?

Comenzile pot fi plasate atat din cont (este necesar sa va creati un cont de client cu o adresa de email valabila), cat si fara sa fiti inregistrat pe site-ul nostru. Adaugati in cos produsele dorite, si finalizati comanda completand campurile aferente cu date reale.

2. Cum platesc comanda?

Metodele de plata disponibile pe site sunt:

Carte de Credit/Debit – procesator Plati Online (www.plationline.ro)

  • Cardurile acceptate sunt Mastercard, Visa si Visa Electron – orice model.
  • Dupa finalizarea comenzii veti fi redirectionat automat pe o legatura securizata unde va trebui sa urmariti instructiunile primite. In momentul in care ati finalizat plata, atat noi cat si dvs. primiti o notificare pe adresa de email (lipsa acestei notificari de la Plati Online indica faptul ca tranzactia nu s-a finalizat cu succes).
  • Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverul Plati Online, bilenegre.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detaliu referitor la cardul dumneavoastra.
  • Tranzactia dvs. prin sistemul Plati Online va aparea pe extrasul de cont cu denumirea AQUA Publis SRL.

Ramburs – Aceasta metoda de plata este disponibila pentru comenzile cu suma produselor peste 50 lei si se percepe o taxa suplimentare de 5 lei.

3. Cat dureaza procesarea si livrarea comenzilor?

Coletele sunt procesate si livrate prin curier, in 48 – 120 de ore de la plasarea comenzii.

Comenzile vor fi procesate si expediate doar in acest interval, daca doriti primirea comenzii intr-o perioada ce depaseste acest interval, avem rugamintea sa plasati comanda in apropierea datei alese.

Pentru comenziile din Europa, durata livrarii poate varia, de la 3 la 10 zile, functie de influenta factorilor externi.

4. Cat costa transportul?

Pentru comenzi mai mari de 200 RON transportul este gratuit! Daca se opteaza pentru plata ramburs se adaga o taxa de 3.5 lei.

5. Expediati si in strainatate?

Da, mai jos gasiti lista tarilor in care livram:

  • Austria;
  • Belgia;
  • Bulgaria;
  • Cehia;
  • Croatia;
  • Danemarca;
  • Elvetia;
  • Estonia;
  • Finlanda;
  • Franta;
  • Germania;
  • Grecia;
  • Irlanda;
  • Italia;
  • Letonia;
  • Lituania;
  • Luxemburg;
  • Olanda;
  • Polonia;
  • Portugalia;
  • Slovacia;
  • Slovenia;
  • Spania;
  • Suedia;
  • Ungaria.

6. Cum pot anula o comanda?

Pentru anularea comenzii trebuie sa ne contactati telefonic: +40 737 828 871 sau pe email: comenzi@bilenegre.ro si sa solicitati anularea comenzii.

  • In cazul in care comanda nu a fost procesata, se anuleaza tranzactia, urmand ca suma sa se reintoarca in contul clientului, in 3 – 15 zile lucratoare, in functie de banca emitenta cardului.
  • Pentru anularea comenzile cu plata ramburs avem rugamintea sa ne contactati telefonic: +40 737 828 871 sau pe email: comenzi@bilenegre.ro.
  • Atunci cand comanda a fost ridicata de curier avem nevoie de confirmarea ca s-a refuzat primirea coletului de catre client, si va astepta incasarea sumei aferente comenzii, apoi se intiaza procedura de creditare, urmand ca suma sa se reintoarca in contul clientului in 1 – 30 zile lucratoare in functie de banca emitenta cardului.

7. Cum aflu ce inseamna statusul comenzii mele?

  1. In asteptare – Comanda a fost inregistrata, urmeaza sa fie prelucrata.
  2. Finalizata – Comanda a fost procesata si trimisa in livrare.
  3. Anulata – Comanda a fost anulata sau returnata de catre client.
  4. PO eroare la autorizare – Plata nu a fost finalizata (s-a parasit pagina de plata / s-au introdus gresit datele cardului / card expirat / sold epuizat).
  5. PO plata refuzata – PlatiOnline a refuzat plata (va rugam sa luati legatura cu banca).
  6. PO in asteptarea autorizarii – Plata este in curs sa fie autorizata de catre serviciul PlatiOnline.
  7. PO plata autorizata – Plata a fost autorizata, comanda a fost trimisa in procesare.
  8. PO in asteptarea decontarii – S-a solicitat incasarea sumei aferente comenzii.
  9. PO incasata – Suma aferenta comenzii a fost incasata, comanda a fost expediata.
  10. PO in asteptarea rambursarii – S-a solicitat rambursarea sumei aferente comenzii.
  11. PO rambursata – Suma aferenta comenzii a fost rambursata clientului.
  12. PO anulata – Tranzactia a fost anulata.

8. Cum returnez produsele?

Dreptul de returnare se aplica numai produselor comandate si achitate prin intermediul site-ului. Se completeaza o cerere de retur: CLICK AICI, l-a care urmeaza sa primiti raspuns prin e-mail sau telefon in termen de 10 zile lucratoare cu instrucțiunile de returnare.

Conform OUG nr. 34/2014, consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul la distanta, notificand in scris (descarca modelul formularului de retragere), pe e-mail , la adresa office@bilenegre.ro sau prin posta, ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice (art. 2 alin. 1).
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract:
1. furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid (art. 16, lit.d);
2. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator (art 16, lit.e);
Astfel, produsele cosmetice si de igiena returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, in ambalajul original (inclusiv folia protectoare sau sigiliul, daca acesta exista), cu toate accesoriile aferente, fara a prezenta urme de uzura, modificare sau consum, atat in cazul produselor cat si al accesoriilor (cutii, ambalaje suplimentare), cu etichetele intacte si toate documentele originale care le-au insotit (ex: instructiunile de utilizare).
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 11. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice (art.14, alin.1).
La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat. Astfel, vor fi refuzate coletele care contin produse in alta stare decat cea in care au fost livrate, cele a caror returnare nu a fost notificata in prealabil, precum si cele care contin produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare.
Conform legii, AQUA Publis SRL va inapoia contravaloarea produselor returnate (excluzand taxele de transport) in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului pentru comenzile platite cu cardul, suma urmand sa fie returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare.

9. Nu am finalizat plata, cum pot relua procesul?

In cazul in care ati intampinat erori cand ati introdus datele cardului, comanda poate fi platita intrand in sectiunea “Comenzi”(doar pentru clientii inregistrati pe site) sau in pagina de “Urmareste comanda” (atat pentru vizitatori, cat si pentru clientii inregistrati). Pentru a reincerca plata, accesati comanda si dati click pe “Reincearca plata prin PlatiOnline”.
Posibilitatea “Reincearca plata prin PlatiOnline” este valabila pentru 24 ore, dupa expirarea acestui termen, comanda nu mai poate fi platita.

*Nota: Exista posibilitatea ca in timpul trecut de cand ati plasat comanda si pana in momentul in care finalizati plata, produsele sa nu mai fie in stoc, site-ul nu face rezervare de produse. In cazul in care care ati reusit sa platiti, iar produsele nu se mai afla in stoc, tranzactia va fi anulata, iar banii vor fi rambursati.

10. Se poate factura pe firma?

In pagina “Finalizeaza comanda”, la sectiunea “Doriti facturare pe firma? “, trebuie sa completati datele firmei pentru care va fi eliberata facura fiscala. Daca ati plasat comanda ca fiind persoana fizica, nu se poate genera factura pentru persoana juridica, acest lucru este valabil si pentru modificarea din persoana juridica in persoana fizica.

11. Cum imi pot modifica datele de contact?

Aveti posibilitatea sa modificati oricand datele de client accesand sectiunile “Adrese” si “Detalii cont” din “Contul meu”.

12. Cum pot sa aflu mai multe informatii despre produse/ comenzi?

Colegii de la Relatii Clienti va stau la dispozitie de Luni pana Vineri, in intervalul 08:00 – 16:00:

In cazul in care doriti sa aflati mai multe detalii despre statusul comenzii, clientii inregistrati pe site pot accesa oricand sectiunea “Comenzi”, iar pentru cei care nu au cont de client, pot urmari statusul accesand: Urmareste comanda.

13. Cum trimit o cerere de colaborare?

Trimiteti un email care sa includa oferta/ prezentarea detaliata si toate datele de contact la adresa comenzi@bilenegre.ro

14. Ce sunt punctele recompensa si cum pot sa le folosesc?

Pentru schema de puncte, cum se ofera si ce poti achizitiona cu acestea te rugam sa verifici pagina “Puncte cadou” (click aici).

Poti acumula puncte de cate ori faci cumparaturi si sa le folosesti la achizitiile viitoare. Primesti cate un punct pentru fiecare 1 RON cheltuit. La cumparatura viitoare tu poti sa platesti factura partial sau integral cu punctele acumulate.

Comenzile de minim 100 ron beneficiaza de puncte recompense, de asemenea doar comenzile cu valoare peste 100 ron pot sa aplice punctele recompense din cont la finalizarea comenzii.

Comenzile la care se aplica cod de reducere, nu beneficiaza de puncte recompensa. Acest lucru se aplica si in cazul produselor din categoria “Oferte speciale” sau “Produse discount special”, de asemenea produsele care sunt la reducere, nu beneficiaza de puncte recompensa.

Punctele de recompensa vor expira in termen de 60 de zile de la primirea lor.

15. Cum pot sa aflu cate puncte de recompensa am?

De puncte recompensa beneficiaza doar clientii inregistrati pe site (cei care au cont). Acestea sunt vizibile in “Contul meu” la sectiunea “Puncte Recompensa”.

16. Cum pot afla la ce produse m-am abonat pentru "Notificare stoc"?

Lista produselor, pentru care s-a solicitat notificare, este disponibila clientilor inregistrati in sectiunea “Lista Abonari” din “Contul meu”.

17. De ce nu pot sa cumpar mai multe bucati la unele produse?

Bilenegre are ca obiect de activitate comertul cu amanuntul, din acest motiv existand limitari la adaugarea in cos a produselor. Limitarea este dinamica, nu este standard, astfel ca pentru majoritatea produselor nu este stabilita o limita, insa exista si produse pentru care limitarea este de maxim 2/ 3/ 5 bucati pe comanda.
In momentul in care limita este depasita, in cos sunteti anuntati care sunt produsele si ce limita de achizitionare au.

18. Cum pot beneficia de mostre?

In functie de valoare comenzii, in pagina “Cosul meu” o sa se activeze sectiunea “Alege mostre gratuite”, tot ce trebuie sa faci este sa dai click pe imaginea mostrei pe care doresti sa o adaugi in cos iar aceasta va fi vizibila in lista de produse alese.

*Mostrele sunt in limita stocului disponibil, existand posibilitatea sa nu fie permanent disponibile pe site!

Valorile la care se activeaza

  • 100 ron – 1 mostra
  • 200 ron – 2 mostre
  • 300 ron – 3 mostre
  • 400 ron – 4 mostre